^Powrót

bezpieczny powrot do szkoly - uczniowie       bezpieczny powrot do szkoly - rodzice

uonet

W sali kinowej Złotowskiego Centrum Aktywności Społecznej w Złotowie  22 czerwca , nasi uczniowie  pożegnali miniony rok szkolny  2017/2018.
Rok 2017/2018 był rokiem intensywnej pracy zarówno uczniów jak i pedagogów.
Podczas uroczystości Pani Dyrektor Szkoły Danuta Łoboda wręczyła uczniom stypendia ufundowane przez SRK oraz nagrody książkowe.
Gratulując szkolnych osiągnięć zarówno tych dużych i małych życzymy wszystkim wspaniałych wakacji, ciekawie spędzonego czasu, nowych przyjaźni i niezapomnianych przygód.

Zapraszamy do fotorelacji  z ostatniego dnia w szkole.
Barbara Sitowska

Przejdź do fotorelacji

Czerwiec upłynął nam pod znakiem wycieczek. Zwiedziliśmy podziemia naszego kościoła parafialnego, przyjrzeliśmy się pozostałościom po złotowskim zamku na Półwyspie Rybackim, a także wybraliśmy się na Górę Żydowską. Pełni wrażeń i nowej wiedzy znaleźliśmy też czas na lody i pizzę ;)

Ostatnie dni przed zakończeniem roku szkolnego klasa II gimnazjum wykorzystała, by wybrać się na wycieczkę rowerową. W wyśmienitych humorach uczniowie przemierzyli ponad 20 km okolic Złotowa. Za miłe towarzystwo oraz opiekę nad uczniami klasa II składa serdeczne podziękowania Pani Joli.

Na lekcjach historii i wiedzy o społeczeństwie bardzo często wykonujemy prezentacje multimedialne, lapbooki, foldery, plakaty i ulotki. Tym razem przedstawiamy kilka naszych prac pt.: "Ziemie polskie w 2. poł. XIX wieku", "Polska i jej mieszkańcy u schyłku średniowiecza" oraz "Gmina Złotów". Autorami prac są uczniowie z klasy V, VII i III gimnazjum.

Podczas jednej z lekcji wiedzy o społeczeństwie klasa III gimnazjum poznawała poszczególne euroregiony, czyli jednostki na obszarze dwóch lub więcej państw, współpracujące ze sobą na płaszczyźnie gospodarczej, kulturalnej czy społecznej. Efektem końcowym zajęć było stworzenie ulotek dla konkretnych euroregionów.

"Zjednoczeni w różnorodności" - pod takim hasłem uczniowie klas IV-VII oraz gimnazjum świętowali Dzień Europy. Zadaniem każdej z klas było przygotowanie prezentacji wcześniej wylosowanego przez siebie kraju. Wszystkie klasy spisały się na medal, gdyż poziom wystąpień był naprawdę imponujący.  Uczniowie przygotowali prezentacje multimedialne, plakaty, gazetki tematyczne, charakterystyczne dla danych krajów przysmaki, a także piosenki i tańce narodowe.
Uroczystość zorganizowana została przez Samorząd Uczniowski, a nad całością czuwała Pani Magda Stachyra.